Внимание! Телешкият джолан не е много режимен, Дюкан препоръчва телешки или говежди шол и стек. Но аз съм си правила телешко варено с джолан и съм си го хапвала от време на време за разнообразие (но след шестия ми месец на режима). Не съм усетила да ми действа зле. Все пак бих посъветвала да не се използва в 1 фаза въобще, а във втора евентуално много рядко. (крикри)

Рецепта Nelly82

  • 1 лимон
  • 1 сварен телешки джолан
  • голяма щипка ситно накълцан копър

Половин лимон се нарязна на фини парчета и с него се облепят стените на купичка. 1 сварен телешки джолан се обезкостява и се смесва с останалата част от лимона. Разбърква се добре с миксер за една минута. Прибавя се голяма щипка ситно накълцан копър и се разбива още 10 минути. Излива се в предварително приготвения съд и се оставя в хладилника да се желира.

