Рецепта didizhivko

  • 800 гр. пилешко обезкостено и сварено месо
  • 300-400 гр. пр. мляко нискомаслено 0,1 %
  • 2 яйца
  • сол на вкус
  • кашкавал за поръсване – за 3 фаза

Смесваме в блендер пилето, млякото, ЖЪЛТЪКА на яцата. Става смляна хомогенна смес.
Добавяме сол малко или на вкус. И разбиваме белтъка на сняг, ако можем- аз не успях – и го добавих само добре миксиран. Смесваме ги в тава за печене. Печем на 200 градуса около 30 мин. Когато вземе да се запича, е готово – вадим (за 3 фаза: добавяме настъргания кашкавал и пак запичаме леко).
Изстива малко и хапваш. Много е сочно и леко, и вкусно- разкошно е .

Мъжът ми го направи за 1 път и аз след него, че не бях по суфлетата.
Аз го направих с почти двойна доза и стана пак.

За ПЗ: Поднасяте със зелена салата.

снимки: didizhivko

