Рецепта GreenApple

Да ви споделя една моя рецепта, с която едва ли откривам топлата вода (а може и да я има вече), но понеже аз често я правя напоследък и всички много я харесват, баща ми редовно си отсипва да си носи у тях за мезе за ракията, а пък и котката ми си облизва мустаците…  Mr. Green

Не знам как да го кръстя, защото според случая може да се ползва за салата, гарнитура, пълнеж, мезе или просто така да се хапва.
Необходимите продукти са:

  • извара
  • кисело мляко 0,1 %
  • горчица
  • ленено семе
  • сол
  • подправки

Може да се направи с каквито подправки имате, но предвид сезона сега предпочитам пресните зелени такива, иначе съм го правила и с по-стари или сухи.
В кухненския робот накълцвам на ситно 1-2 стръка пресен лук, 1-2 стръка пресен чесън, магданоз, лененото семе и колкото още подправки ми даде сърце и акъл Smile След което добавям изварата, малко кисело мляко, понякога идея прясно мляко или вода, малко горчица, така, че да не се разбере какво съм сложила, само да се чудят хората от къде идва този хубав вкус Smile Задължително сол, от тук вече може каквото поискате – черен пипер, червен пипер, чили, гьозум, чубрица, риган, абе каквото душа ви поиска, стига да не се „бият“ подправките. Следващия път например смятам да добавя домат (за ПЗ сни). Разбърква се добре и воала – безумна вкусотия и бързо приготовление. Да ви е сладко и да направите повечко, че за вас може и да не остане Smile

снимка: GreenApple

