• Искам да изкажа разочарованието си Sad … значи, тази вечер отидохме на вечеря с мъжа ми в ресторант в нашия град, който не бяхме посещавали, а бях чула добри отзиви – поръчах си пилешка пържола, приготвена без мазнина и след като чаках повече от половин час, ми донесоха пържолата леко алангле и изключително мазна, кусах малко и я върнах да я препекат, донесоха ми я отново и беше още по-мазна, от огромната пържола успях да кусах едва 4-5 хапки и ми стана ужасно и много криво, че не можах да се наям, а изпих две бутилки вода… е, при вас така ли е, носят ли ви мазни пържоли, когато помолите за сухи или наистина се съобразяват???? заведението се казва „Мечока Бен“- гр. Добрич – правя му напълно лоша реклама
  • това ми се е случвало и в друго заведение – „Сирена“- гр. Добрич, никак не съм доволна #Cussing outи, честно казано, отщя ми се да ходя вече по заведения… много ми стана криво..
