Тинтири-Минтири

Момичета, мъчи ме един въпрос. Как успявате да се вместите в ограниченията за триците и млечните, както и да ограничавате доколкото е възможно яйцата? В същото време постоянно казвате, че ядете на корем? Чета, чета рецептите, готвя… обаче определено се ограничавам. В доста случаи ми се ще да хапна още от манджата или десерта, но като пресмятам, или млечните ще ми станат повече от 1 л., или яйцата са в повечко, и за вечерта примерно ще остана само на чисто месо. П дните, естествено, са по-проблемни. В същото време доста от десертите са с трици, а нали те трябва да се ядат до обяд? Т.е. само сутрин ли ги ядете? Ще съм ви благодарна, ако споделите няколко примерни менюта за деня, за да се ориентирам. Да не би пък аз да съм прекалено лакома?  newsm78

Молим, прочетете коментарите

