в отговор на коментар за меню, съдържащо 3 бисквити, колбас и Активия (в БГ Активия 0,5 % е с добавена сметана!!!)

rien

Немски режимни продукти за други немски дюканки
и за който се интересува

Ще обясня най-културно  Mr. Green . Или ще те поканя на гости накрая да не се двоумиш всеки път като напиша нещо, дали ми е режимно менюто или не.   Mr. Green
Такааааа> бисквитките са наши, естествено. Например правя с 12 лъжици трици излизат ми 12 бисквити например и разделям на 4. /математическа гимназия съм завършила, предполагам ще се справя с подобни задачки от ежедневието/. Не стават големи бисквити, ами бисквитчета. Абе, бисквитки!
Колбасът, прощавай, но тук има без излишни въглехидрати и безсолни. Този „колбас“ от пуйка го има във всеки месарски магазин и ако евентуално си се допитал даже до изработката му, би ти било ясно, както на мен ми е, че се приготвя от пуешки части /безкожни/, вода и сгъстител /който не е нишесте/. В частност тази разновидност, която аз ям, е със 70 % съдържание на пуешко филе, несмляно, и се получава мозайка от финосмляна част и груба. Нарича се Бирена Шунка от пуек /не от пуйка/. С големи букви пише 4 % мазнина.
Освен това тук е пълно с нискомаслени салами /аз така викам например на продукта Putenbrustfilet/, а именно филе от пуйка. Пушеното е 3 % мазнини, ок. 2 процента въглехидрати, протеини 6 или 8, не се сещам толкова подробно. Има силно пушен , чак стопен и с лек вкус на сьомга, наричат го Lachsputenbrustfilet. Там процента на мазнини е 3,6 /това слязох да го проверя на пакета, но аз не го препоръчвам на другите в немскоговорящи страни или пътуващи из нашите вилаети, понеже идва малко соленко/.
Сори, ама досега в Немско не са открили сметана 0, 1% иначе бих я ползвала  35 . Това е като шегичка, че Активията ми е нережимна. Активията ми е 0, 1%
ето един берихт на немски от потребител http://www.ciao.de/Danone_Activia_Natur_0_1_Fett__Test_3111933, За онези, които не владеят немски, изводът от продукта е, че е скъп и вкусът не й харесвал, но това са си типично немски настройки към френска марка. Има много други кисели млека 0,1 % , включително от евтините вериги Алди и Лидл има собствени марки. Купувам Активия заради малката разфасовка – 115 грама. Иначе бих се полакомила да изям повече от едно мляко в по-голяма разфасовка.
0, 1% са ми и киселото и прясното мляко, и фришкезето. Прясното ми мляко е от тетрапак, ползвам един литър за една седмица. Не ме е е… лудия да търся обезмаслено нетрайно!  35
Изварата ми е от Лидл, само те имат 2, 2% масленост. Другите извари са с 4%. Намерих и една в алди, пише 0,2 % , но е по-скоро кварк, никаква извара не е.
Продуктът кварк е като изцедено кисело мляко. Има известна гъстота, която се постига не както в бг с нишесте, а с естествени сгъстители сред които е и обсъждания Johanissbrotkernmehl /от Екскуизата ви е познат/.
Имам и сирене 8% и гауда 16 %, но не ги ползвам, понеже ми се струва много.  Wink
В Германия има цяла верига за храни за отслабване Weight Watchers. Към тях има поне 5 шунки и колбасоподобни, които са под 4 % мазнини. Според мен обаче са скъпи. Ползвам само кварка им – 0,1% . Същите имат и сайт. Може да го пробвате безплатно 10 дни Weight Watcher.
И нека не забравяме, че говорим за Дюкан, а той по въпроса за саламите казва: „Шеста категория. Постни шунки. От няколко години в супермаркетите се продава олекотена свинска шунка, пуешка и пилешка леко опушена, чието съдържание на мазнини варира между 4 и 2%, далеч по-малко, отколкото при месото и постните риби. Тоест тези колбаси са позволени и дори се препоръчват, тъй като лесно се намират и не изискват специално приготвяне.“ Алес клаа?

