биборана

Малко размисли за триците
1. Пак прелистих зелената книга и изводите относно написаното там са:
– триците са задължителни за 3та и 4та фаза по 3с.л ден.
– за първа и втора Не са задължителни при всички случаи, а само при определени – проблеми 00 и за хора, които искат да силна закуска – дюкански палачинки.

2. В интервюто за „24 часа“ (02.08.2008 г.) е написано, че те са полезни и за 1-ва и 2-ра фаза и Дюкан смята да ги препоръчва по 2 с. л. на ден.

Бележка Биборана: Аз ям много рядко трици – сурови с кисело мляко. Установих, че от тях задържам и се чувствам зле. Благодаря и за инфото от Риен – разбрах и на какво се дължи това. Палачинки, кексове и т.н. не ми се ядат, не мога да правя и не искам да се уча тепърва да готвя подобни неща.

Някой да не помисли, че съм против триците или че препоръчвам да не се консумират. Просто споделям какво съм разбрала и какво съм изпитала с тях.

