крикри

По повод на свежото сирене Хелиос – в никакъв случай не искам да го превръщам в „сиренето на раздора“  35, нито да оспорвам резултатите, постигнати от Даниа и от други момичета, постигнати с редовното му похапване  Laughing Всичко е въпрос до организъм и до количества. Фоли си свали килата, като хапваше сиренето лайт на Маджаров, но по мъничко и не всеки ден. Но аз например от сирене задържам, особено напоследък, когато килата за сваляне останаха малко и се сваля все по-трудно. Затова просто искам да се има едно на ум и ако се задържа при консумация на сирене, да се знае от какво е, а не да се вайкате.
Още нещо – имам страхотно недоверие към продукти, които не се знае как са направени и какъв е съставът им всъщност  newsm78 Хелиос всъщност не е сирене – направено е от краве сирене + извара + масло + суха суроватка + разни Е-та. Никаква информация за състав, масленост, калории и т. н. Още преди време търсих някакъв мейл, за да им пиша и да ги питам, но няма такъв. Производител е Хелиос Милк Бургас, фирмата е регистрирана за производство на топени сирена  newsm78, тел 08888955881. Звъняла съм, но никой не ми е вдигал.
В същата тази връзка, ям кисело мляко Култура само когато няма друго, въпреки, че го харесвам много и съм свалила с него поне 40 кила. Предпочитам да хапвам млеката без добавени растителни мазнини, колкото и да са ми вкусни. Промених си мнението за Културата след многократните дискусии в темата, не ме е срам да си призная. И след като изчетох информации за хидрогенираните растителни мазнини, които му добавят.

За сведение, продуктите без холестерол се оказаха не нискомаслени, а с изтеглени животински мазнини и добавени растителни, естествено хидрогенирани.