Ним

Чета, спазвам, не пиша, че до сега не е имало какво. Сега обаче имам питане – как точно определихте килограмите, които са ви цел и преразглеждали ли сте целта си? С калкулатора на Дюкан ли? Или имате килограми (да речем от първи курс в университета), които са ви били „любими“, от които все още пазите някой друг чифт поизтъркани дънки, за които си мечтаете да обуете още само веднъж? Или просто някаква точна цифра в диапазона 45-70? Как?

Прочела съм книгата и насоките, които дава Дюкан, но ми се иска да прочета и вашето мнение по въпроса.

Аз лично никога не съм била слаба. Още от дете. В момента съм горе-долу на килограмите, на които бях, когато срещнах мъжа ми: 66. Непосредствено преди да родя бях 102 кг., реално борбата за сваляне почна от 91-92. Пускала съм снимки някога в много стари теми, но тогава бях около 74-76 килограма. Дали е реално „да драпам“ за цифри от порядъка на 60, че и надолу (височина 172-175 според зависи)? Някак си по пътя загубих реална представа какво точно искам.

Спазването на режима вече не ми е проблем. За първи път от години мога да ям, без да изпитвам вина на всяка хапка, да не гладувам и да отслабвам.

Просто ми се иска да повдигна въпрос, различен от традиционните. А иименно – как определихте целта си?

Отговор:

Като начало прегледайте зелената книга, стр. 102, както и сайтът – Калкулатор на Дюкан (посочен на първа страница на този сайт). Естествено, и коментарите по-долу 🙂

