Много момичета споделят, че околните са забелязали тяхното отслабване едва след 10-тия, 15-тия и повече свален килограм. Има трагикомични случаи на хора, които получават поздравления за сваленото тегло в момента, в който спират да свалят 🙂

Ето едно мнение по въпроса, очакваме и Вашето

biborana
Момичета, защо се връзвате, ако някой не забележи или каже нещо, което не ви харесва. Ние отслабваме заради себе си и близките си, а не заради хорските думи. И май понякога сме излишно мнителни. Аз например почти никога преди не съм отбелязвала, че някой е отслабнал, защото мислех за грубо и нетактично да коментирам тази тема. И днес една приятелка ми каза, ама ти си станала на моите килограми, но съм сигурна, че не беше с лошо, а с добро чувство. Вчера една позната (от една пушалня, където се засичаме) каза -„Верно си се стопила и никакви цици не са ти останали“, аз реагирах съвсем спокойно, обясних, че режимът е вълшебен и топи наистина всички сланини.

