Krische
Момичета, моля за допълнително разяснение на следните изречения. На мен са ми малко странно звучащи:
„-има и трето решение за неголямо наднормено тегло – ритъм 2/7 – два дни чисти протеини, седем дни протеини, съчетани със зеленчуци;
– Вариант на 2/7 е 2/0, т.е два дни чисти протеини седмично и пет дни нормално хранене, но без прекаляване…..“  – 91 стр.

Малко се обърквам – хем 2/7 е 2 П след това 7 ПЗ, хем има и вариант 2 П+5ПЗ. Понеже не ви видях да коментирате този вариант, но сигурно съм го изпуснала, та понеже 2П +5ПЗ се препоръчва, когата напълняването е в долната част на тялото, а в горната няма, както е при мен, някой пробвал ли е този вариант, защото ми се ще да го прилагам него? Още повече ми се струва по-лесно, тъй като само месо 5 дни на мен ми е трудно, а и горе съвсем ще изчезна, за разлика от дупе и бедра. Laughing Благодаря!