Krische
Момичета, помощ – питане имам.
Аз още като почвах режима си накупих трици най-различни, овесени едри, овесени дребни, пшенични. Та тези последните са едни доста ситно смляни – като брашънце са. И за тричавата палачинка нали пише, че се слага от тях в рецептата. И съм слагала няколко пъти. Сложих и в хляба за сандвича, който правих.
Ноооооооооооооо изведнъж една феичка ми подсказа, че май на тия трици пише, че не са за термична обработка. И ооооо опулих се аз… и на мойте пише.

Една кутийка е  с 4 пак х 50 гр. Пише: Пакетирано от ЕТ „Веди“ за „Рай“ ООД Варна.
На тясната страна на кутийката, където е начин на консумация, пише:
1-2 пъти дневно по 1 ….. бла бла бла – и това с нормален шрифт, и след това с по-големи букви „ДА НЕ СЕ ПОДЛАГА НА ТЕРМИЧНА ОБРАБОТКА“.

Моля, кажете, защо го пише това, и наистина ли и това не може да се обработва топлинно.
Предварително ви благодаря и се извинявам, ако е обсъждано много.

това е моята опаковка – вътре имаше 4 пак х 50 гр.

Допълнение: Обадих се на телефона от кутията на пшеничните трици.
Споко – написали са го, просто защото имат предвид, че част от витамините изфирясват при топлинна обработка. Не че става отровно, токсично или т.н. Идеята е, че ако искаме да приемем всички съставки във вида написан в съдържанието, не трябва да ги обработваме топлинно, което не ни пречи да си правим хляб палачинки и т.н. неща с триците.  Спокойна съм вече – не са отровни.

П.С. Молим, прочетете и коментарите

