blumchen_fee

Пак по темата за вредата от подсладителите:

Да си призная, и аз бях направо шокирана, когато за пръв път прочетох за вредата от подсладителите, защото аз си ги ползвам за кафето и чая от години. И каквато съм си паника, набързо се зарових в нета, за да разбера колкото се може повече.
Намерих следната информация (не знам дали това ще помогне на някого newsm78 , но мен поне малко ме успокои):
– за всички подсладители има определена от Световната здравна организация безопасна дневна доза,  например :
Е952 – цикламат –   7 мг./кг. телесно тегло
Е954 – захарин –     2.5 мг./кг. телесно тегло
Е951 – аспартам –  40 мг./кг. телесно тегло
например в една таблетка от моите има 40 мг. цикламат и 4 мг. захарин

– специално за аспартама, за когото толкова много се говори напоследък – становището на Европейския орган по безопасност на храните е, че не вижда никакви причини (дори след като е разгледало прословутото италианско проучване от 2005 г. за действието на аспартама върху плъхове) да промени вече определената норма от 40 мг./кг.

Момичета, с това не искам да убеждавам никого, че всичко е само медиен шум, но едва ли е и толкова страшно, ако човек ги използва разумно.  Thinking Всеки решава сам.  Peace
Но да не забравяме и разните други вредни неща  ooooh! Sad – нитратите в зеленчуците, антибиотиците в месото, консервантите в храните, генно-модифицираните храни, страшно замърсения въздух и т.н. – списъкът е безкраен… Confused В края на краищата и витамините са вредни в големи количества… А и всяка диета е също вредна – това е агресия към организма  Rolling Eyes , но пък свръхтеглото е още по-вредно…  Cool Така че всичко е въпрос на гледна точка…   Peace Love

