МAMS

Аз съм Дюканка! Бях загубила всякаква надежда да се справя с натрупаното излишно преди близо една година. Намерих режима, намерих и невероятна подкрепа и, оооо, чудеса – получи се! Килограмите лека полека се стопяваха. Достигнах и желаното, дори повече от това. Всичко беше перфектно – килограми, мерки и теглилки. Най-важното – намерих начина, вече имах решението. Да, ама – НЕ. Това не е панацея!
Четвърта фаза, не е това, което е  Smile Да, метаболизмът се разбужда и работи, но за много кратко време – после лека, полека пак си заспива. Това е! Предразположен ли си – винаги трябва да си имаш едно на ум. Точно какво хапваш, по кое време и в какви количества. В противен случай се връщаш в изходно положение.
Сега ако искате ме „сдъвчете“, но това си е самата действителност. Категорична съм, че няма човек, минал през режима, убеден, че може да си задържи постигнатото в четвърта фаза само с трици и един протеинов четвъртък. Моля потърпевшите да ме подкрепят и не ме разбирайте погрешно. Този пост не е критика на Дюкан, а е извод, че винаги ние, предразположените, трябва да имаме едно на ум какво и кога хапваме!

