музичка

Открих 2 неща от менюто ми, които са ме бавели много, дори може би щях да съм постигнала целта си досега, ако не бяха те. С удоволствие ще ти ги споделя:
1.Извара–-макар и суроватъчна от млечен магазин и не ми оставаше никаква мазна следа по ръцете, но не свалях по 20 дни от нея. Беше ми 50% от обяда и вечерята 2 месеца. Добре, че прочетох във форума момичета, които задържат от нея, та я игнорирах. Седмица след като я спрях, вече свалях редовно, макар и не с много във всеки протеинов период, а през ПЗ задържах постигнатото.
2. Консумацията на пилешко месо, предварително натопено в разтвори ……. от пилешки магазин (кой знае какво са слагали вътре – вероятно соли, консерванти и захари). Пръстът ми потъваше в месото всеки път и нямаше никаква сухота.  В града ни най-после откриха Била магазин – от там си купувам охладени пилета и това от седмица. В момента свалям не само в П-периода, но и в ПЗ!!!!! за два дни вчера и днес имам минуси – половин килограм – в ПЗ!… това за мен е направо чудо, като си гледам предисторията на свалянето ми.
Редакция: 3-та причина: В периодите ми на ПЗ не хапвах протеини и зеленчуци за гарнитура, а зеленчуци и тук таме месо за „миризма“ както се казва. За 5-те дни на ПЗ не можех да се изчистя от соковете, качвах по 1,5, дори 2 кг., които изчиствах през П-периода и така –- омагьосан кръг.
Така стоят нещата при мен. При всеки е индивидуално, но се надявам поне с малко да помогна на някого.  bouquet

***

Бележка от Ангуа: подкрепям изцяло 2 и 3 причина (т.е. НЕ правете така!), за първа е по-скоро индивидуално, но пък 50 % от 2-те дневни хранения да е извара – не е добре.

