lusita

Пиша ви за да споделя, днес бях на регулярен преглед на гастроентеролог тъй като си имам болежки, споделих му за диетата и триците, той ми каза, че отдавна ми бил казвал да ям трици сутрин  ooooh!, но аз не съм явно запомнила или е казал на друга пациентка. Та лекарят ми каза, да ги ям сутрин, след като стана от сън, 2 чаши вода и да ги започвам триците с млекцето, преди да пия кафе – кафето дразнело стомаха и нарушавало перисталтиката, като се пие на гладно. Та той се изказа за овесените трици, че били балсам за червата и особено дебелото черво и децата му от малки с това закусвали. Ядките не били полезни, колкото триците. Но задължително сутрин преди да сме хапвали други храни, за да могат да чистят чревния тракт. Каза ми и ако ги пропусна сутрин, по-добре да не ги ям, че като се смесели с друга храна /определени храни, не всички/ можело да започне ферментация и се обезсмислял лечебния им ефект. Та така, скъпи дружки, исках да споделя с вас тази новина и да ви напомня, хапвайте триците и ще се радвате на здрави стомаси 🙂

