ЗлаВещица

На който и да кажеш, че не е прав за нещо и веднага започва да се сърди. Но знаете ли, ако си позволявахме всички малки волности, от които едва ли щяло да има значение за изхода на режима, как бихме прекарали един „дюкански“ ден. Замисляли ли сте се над това? Защото аз честичко си го мисля. И ако изкарам един ден подобен, вечерта бих могла да напиша следното:

Станах, направих си кафе. Сложих му вътре половин лъжичка мед, ами то не е много, какво би ми станало от нея. Направих си млякото с овесени трици. И тъй като много го обичам, си сложих 5 лъжици. Никъде не е казано, че трябва задължително да са 3. Сега се чудя дали довечера да не си направя десерт с още 2, че вечер ми се хапва сладичко.
Към 10 часа изядох една салатка. Със сирене (Дюкан го позволява). И с 3-4 маслинки, те нали растат по дървете – зеленчуци са. И малко царевица, тя също е зеленчук.
Обяд – пилешка пържола. Махнах й кожата. Изцедих един лимон върху нея – стана супер. Нали лимон може – той е кисел. След това, тъй като ми се ядеше, сладко минах през диетичния магазин и видях, че има шоколад за диабетици – нали е позволен и за нас. Само половин изядох, другата половина си я оставих за утре.
След обяд – кафе. Едно кремче с кисело мляко. И си пийнах прясно мляко 0.1%. Май пийнах към половин литър, ама нали трябва да приемаме повече течности.
Вечеря – кюфтета – в магазина ми казаха, че са от чисто телешко месо без нищо друго вътре в него. И малко луканка хапнахме за мезе, нали я правят от месо, пишеше, че е телешка. И малко водка, тя нямала никакви калории. Размислих, няма да си правя кексче, само ще си сложа една лъжица трици в киселото мляко със степче, че да ми стане по-вкусно.

Всичко е почти нормално, нали. Със съвсем малки нарушения, ама нищо де, от утре ще съм съвсем стриктна.

На вас оставям изводите да решите това меню дюканско ли е. И какъв ще е ефектът от него.

Редактирам, че забравих да напиша:
Всяка прилика с действителни храни и лица е случайна  Mr. Green

***

Бележка от Ангуа: Каня всеки да посочи в коментар грешките, които е открил в горния ден 🙂

