Nyala

По повод изкакзвания за липсата на плодове трябва да ви кажа, че аз тотално преосмислих отношението си към тях откакто съм на Дюкан. Цял живот съм била ‘Муха плодарка“, както ми казва мъжът ми, изяждах с килограми плодове с мисълта, че е плод и вреда няма, да, ама не! Оказва се, че и плодовете трябва да се мерят със същата мярка като всички останали храни: един, два или шепа, ако са по-дребни, защото количеството захари не е по-малко от това на „вредните“ храни. Мнението, което Дюкан ми оформи, се затвърди и от книгата на Мирей Джулианои дано успея и за в бъдеще да съм умерена с плодовете, защото си давам сметка, че те са били една от причините за наднорменото ми тегло, след като винаги съм хапвала доста здрасловно.

Ако някой се интересува от тази книга, препръчвам я горещо, смятам, че там е разковничето за озаптяване на прасето!http://www.mireilleguiliano.com/
това е уебсайта на авторката.